Οι προϋποθέσεις συμμετοχής που θα τεθούν από την Αναθέτουσα Αρχή θα βοηθήσουν στην επιλογή των κατάλληλων οικονομικών φορέων. Το παρόν στάδιο που αφορά τη χάραξη στρατηγικής εστιάζει στην επιλογή των κατηγοριών των κριτηρίων/προϋποθέσεων συμμετοχής ενώ το Κεφάλαιο 3 καταγράφει την επιλογή των επιμέρους κριτηρίων κάθε κατηγορίας, τον καθορισμό των ελάχιστων επιπέδων ικανοτήτων που θα τεθούν και τον τρόπο τεκμηρίωσης των κριτηρίων στα έγγραφα του διαγωνισμού.
- 2.0 Εισαγωγή
- 2.1 Βασικά Στοιχεία για τη Σύναψη Δημοσίων Συμβάσεων
-
2.2 Πολιτική Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων
- 2.2.1 Πώς δημιουργείται θετική κουλτούρα σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
- 2.2.2 Πότε ανατίθεται σε τρίτους η διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
- 2.2.3 Ποιοι είναι οι λόγοι για συνεργασία και ενοποίηση συμβάσεων (aggregation) με άλλες Αναθέτουσες Αρχές;
- 2.2.4 Ποιες αρχές διέπουν τη δραστηριότητα σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
- 2.2.5 Με ποιον τρόπο είναι δυνατή η προαγωγή περιβαλλοντικών ζητημάτων & ζητημάτων αειφορίας;
-
2.3 Εκτίμηση Αγοράς (Market Assesment)
- 2.3.1 Ποιος είναι ο ρόλος του ανταγωνισμού στη σύναψη δημοσίων συμβάσεων;
- 2.3.2 Πώς μπορούν οι Αναθέτουσες Αρχές να εμπλέξουν την αγορά στη διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
- 2.3.3 Πότε πραγματοποιείται Βολιδοσκόπηση της Αγοράς (Market Sounding);
- 2.3.4 Τι είναι η Δημιουργία Αγοράς (Market Creation);
- 2.3.5 Πότε υπάρχει ανάγκη εξεύρεσης οικονομικών φορέων;
- 2.3.6 Πώς μπορεί να διατηρηθεί η εμπλοκή των οικονομικών φορέων κατά τη διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
- 2.3.7 Τι ισχύει για τα μονοπώλια και τα καρτέλ;
-
2.4 Η Διαδικασία Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων
- 2.4.1 Διορισμός της Ομάδας Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων (Procurement Team)
- 2.4.2 Αναφορά των διαθέσιμων διαδικασιών
- 2.4.3 Ποια είναι τα ισχύοντα κατώτατα όρια της ΕΕ για τις δημόσιες συμβάσεις;
- 2.4.4 Επεξήγηση των διαθέσιμων, για τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων, διαδικασιών
- 2.4.5 Ειδικό Καθεστώς για κοινωνικές και άλλες ειδικές υπηρεσίες
- 2.4.6 Τι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά τη δημοσίευση Προκήρυξης Διαγωνισμού;
- 2.4.7 Ποιο χρονοδιάγραμμα είναι αποδεκτό για τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων;
- 2.5 Συμφωνίες-Πλαίσιο (Framework Agreements) και Σύναψη Επιμέρους Συμβάσεων (Call-off arrangements)
-
2.6 Στρατηγική Αξιολόγησης
- 2.6.1 Στάδια αξιολόγησης και σύνδεσή τους με τη διαδικασία διενέργειας του διαγωνισμού
- 2.6.2 Βασικές αρχές αξιολόγησης
- 2.6.3 Καθορισμός Τεχνικών Προδιαγραφών
- 2.6.4 Ποια είδη προδιαγραφών μπορούν να χρησιμοποιούνται;
- 2.6.5 Με ποια κριτήρια θα επιλέξω τους κατάλληλους οικονομικούς φορείς;
- 2.6.6 Με ποια κριτήρια θα αναθέσω τη σύμβαση;
- 2.6.7 Επιτροπή Αξιολόγησης
- 2.6.8 Συνοπτική παρουσίαση αποφάσεων που πρέπει να ληφθούν στο επίπεδο χάραξης της στρατηγικής αξιολόγησης
-
2.7 Συμβατικά Ζητήματα
- 2.7.1 Τι προσπαθεί να επιτύχει η Σύμβαση;
- 2.7.2 Τι είδος σύμβασης πρέπει να χρησιμοποιηθεί;
- 2.7.3 Ποια θα είναι η διαδικασία παρακολούθησης σύμβασης;
- 2.7.4 Ποια πρέπει να είναι η διάρκεια της σύμβασης;
- 2.7.5 Ποια θα είναι η κατανομή των πληρωμών στη διάρκεια υλοποίησης της σύμβασης;
- 2.7.6 Ποια είναι τα διαθέσιμα είδη εμπορικών συμφωνιών;
-
2.8 Ιδιαιτερότητες της Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων Προμηθειών, Υπηρεσιών & Έργων
- 2.8.1 Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύναψης δημοσίων συμβάσεων προμηθειών;
- 2.8.2 Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύναψης δημοσίων συμβάσεων υπηρεσιών;
- 2.8.3 Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων;
- 2.8.4 Πώς υπολογίζεται η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης;
- 2.8.5 Πώς εφαρμόζεται η Νομοθεσία στις περιπτώσεις μικτών συμβάσεων;
- 2.9 Συχνές ερωτήσεις
- Παραρτήματα κεφαλαίου 2