Logo Public Procurement Best Practice Guide

Οδηγός Βέλτιστων Πρακτικών

  • 01. Έναρξη έργου
  • 02. Σύναψη δημοσίων συμβάσεων
  • 03. Προκήρυξη διαγωνισμού
  • 04. Αξιολόγηση & ανάθεση σύμβασης
  • 05. Διαδικασίες διαπραγμάτευσης
  • 06. Υλοποίηση & διαχείριση σύμβασης
  • 07. Διαχείριση Έργου
  • 1.0 Εισαγωγή
  • 1.1 Έργο – Procurement – Διενέργεια διαγωνισμού
  • 1.2 Εμπλεκόμενοι στην εκτέλεση Έργου
  • 1.3 Κύκλος ζωής Έργου
  • 1.4 Έναρξη Έργου/στάδιο αρχικού εντοπισμού αναγκών & ορισμού προτεραιότητας
    • 1.4.1 Εντοπισμός/ εκτίμηση αναγκών
    • 1.4.2 Ορισμός Προτεραιοτήτων
    • 1.4.3 Διορισμός της Ομάδας Σχεδιασμού Έργου
  • 1.5 Έναρξη Έργου/ στάδιο σχεδιασμού
    • 1.5.1 Εκπόνηση Έκθεσης Επιχειρησιακής Σκοπιμότητας Έργου (Business Case)
      • 1.5.1.1 Εναλλακτικοί τρόποι χρηματοδότησης – Δημόσια έναντι Ιδιωτικής Χρηματοδότησης Έργου
      • 1.5.1.2 Ανάλυση Κόστους-Οφέλους
      • 1.5.1.3. Μελέτη Σκοπιμότητας
    • 1.5.2 Διορισμός του Επιτελικού Στελέχους και του Υπευθύνου Συντονιστή
    • 1.5.3 Σύνταξη Τεχνικού Δελτίου Έργου (Project Fiche)
      • 1.5.3.1 Ορισμός Προσέγγισης Έργου
      • 1.5.3.2 Εντοπισμός Αναγκών για Σύναψη Δημοσίων Συμβάσεων
      • 1.5.3.3 Εκτίμηση Προϋπολογισμού Έργου–Προσδιορισμός Πηγών Χρηματοδότησης
      • 1.5.3.4 Σχεδιασμός Οργανωτικής Δομής Έργου
      • 1.5.3.5 Εντοπισμός & Αξιολόγηση Κινδύνων
  • 1.6 Έναρξη Έργου/στάδιο έγκρισης Έργου & διορισμού Ομάδας Διαχείρισης Έργου
    • 1.6.1. Έγκριση Έργου
    • 1.6.2 Διορισμός των υπολοίπων μελών της Ομάδας Διαχείρισης Έργου
  • 1.7 Ανασκόπηση Φάσης Έναρξης Έργου
  • 1.8 Έναρξη διαδικασίας σύναψης δημοσίων συμβάσεων
    • 1.8.1 Προσδιορισμός ρόλων και αρμοδιοτήτων κατά τη διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων
    • 1.8.2 Σύναψη δημοσίων συμβάσεων με ίδιους πόρους ή με εξωτερική ανάθεση;
    • 1.8.3 Κόστος σύναψης δημοσίων συμβάσεων
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 1
  • 2.0 Εισαγωγή
    • 2.0.1 Τι περιλαμβάνει η Προδιαγωνιστική Φάση (Pre-Tendering Phase);
  • 2.1 Βασικά Στοιχεία για τη Σύναψη Δημοσίων Συμβάσεων
  • 2.2 Πολιτική Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων
    • 2.2.1 Πώς δημιουργείται θετική κουλτούρα σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
    • 2.2.2 Πότε ανατίθεται σε τρίτους η διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
    • 2.2.3 Ποιοι είναι οι λόγοι για συνεργασία και ενοποίηση συμβάσεων (aggregation) με άλλες Αναθέτουσες Αρχές;
    • 2.2.4 Ποιες αρχές διέπουν τη δραστηριότητα σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
    • 2.2.5 Με ποιον τρόπο είναι δυνατή η προαγωγή περιβαλλοντικών ζητημάτων & ζητημάτων αειφορίας;
  • 2.3 Εκτίμηση Αγοράς (Market Assesment)
    • 2.3.1 Ποιος είναι ο ρόλος του ανταγωνισμού στη σύναψη δημοσίων συμβάσεων;
    • 2.3.2 Πώς μπορούν οι Αναθέτουσες Αρχές να εμπλέξουν την αγορά στη διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
    • 2.3.3 Πότε πραγματοποιείται Βολιδοσκόπηση της Αγοράς (Market Sounding);
    • 2.3.4 Τι είναι η Δημιουργία Αγοράς (Market Creation);
    • 2.3.5 Πότε υπάρχει ανάγκη εξεύρεσης οικονομικών φορέων;
    • 2.3.6 Πώς μπορεί να διατηρηθεί η εμπλοκή των οικονομικών φορέων κατά τη διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων;
    • 2.3.7 Τι ισχύει για τα μονοπώλια και τα καρτέλ;
  • 2.4 Η Διαδικασία Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων
    • 2.4.1 Διορισμός της Ομάδας Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων (Procurement Team)
    • 2.4.2 Αναφορά των διαθέσιμων διαδικασιών
    • 2.4.3 Ποια είναι τα ισχύοντα κατώτατα όρια της ΕΕ για τις δημόσιες συμβάσεις;
    • 2.4.4 Επεξήγηση των διαθέσιμων, για τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων, διαδικασιών
    • 2.4.5 Ειδικό Καθεστώς για κοινωνικές και άλλες ειδικές υπηρεσίες
    • 2.4.6 Τι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά τη δημοσίευση Προκήρυξης Διαγωνισμού;
    • 2.4.7 Ποιο χρονοδιάγραμμα είναι αποδεκτό για τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων;
  • 2.5 Συμφωνίες-Πλαίσιο (Framework Agreements) και Σύναψη Επιμέρους Συμβάσεων (Call-off arrangements)
    • 2.5.1 Ποια τα στάδια σύναψης των συμφωνιών-πλαίσιο;
    • 2.5.2 Τρόποι εφαρμογής
    • 2.5.3 Πλεονεκτήματα εφαρμογής συμφωνιών-πλαίσιο
    • 2.5.4 Άλλες πρόνοιες της νομοθεσίας
  • 2.6 Στρατηγική Αξιολόγησης
    • 2.6.1 Στάδια αξιολόγησης και σύνδεσή τους με τη διαδικασία διενέργειας του διαγωνισμού
    • 2.6.2 Βασικές αρχές αξιολόγησης
    • 2.6.3 Καθορισμός Τεχνικών Προδιαγραφών
    • 2.6.4 Ποια είδη προδιαγραφών μπορούν να χρησιμοποιούνται;
    • 2.6.5 Με ποια κριτήρια θα επιλέξω τους κατάλληλους οικονομικούς φορείς;
      • 2.6.5.1 Φύση, χαρακτηριστικά και τρόπος λειτουργίας των προϋποθέσεων συμμετοχής
      • 2.6.5.2 Καθορισμός στρατηγικής αξιολόγησης στο στάδιο της προεπιλογής
      • 2.6.5.3 Κλειστή διαδικασία: Η περίπτωση του περιορισμού του αριθμού των κατάλληλων υποψηφίων που θα κληθούν να υποβάλουν προσφορά
    • 2.6.6 Με ποια κριτήρια θα αναθέσω τη σύμβαση;
    • 2.6.7 Επιτροπή Αξιολόγησης
    • 2.6.8 Συνοπτική παρουσίαση αποφάσεων που πρέπει να ληφθούν στο επίπεδο χάραξης της στρατηγικής αξιολόγησης
  • 2.7 Συμβατικά Ζητήματα
    • 2.7.1 Τι προσπαθεί να επιτύχει η Σύμβαση;
    • 2.7.2 Τι είδος σύμβασης πρέπει να χρησιμοποιηθεί;
    • 2.7.3 Ποια θα είναι η διαδικασία παρακολούθησης σύμβασης;
    • 2.7.4 Ποια πρέπει να είναι η διάρκεια της σύμβασης;
    • 2.7.5 Ποια θα είναι η κατανομή των πληρωμών στη διάρκεια υλοποίησης της σύμβασης;
    • 2.7.6 Ποια είναι τα διαθέσιμα είδη εμπορικών συμφωνιών;
  • 2.8 Ιδιαιτερότητες της Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων Προμηθειών, Υπηρεσιών & Έργων
    • 2.8.1 Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύναψης δημοσίων συμβάσεων προμηθειών;
    • 2.8.2 Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύναψης δημοσίων συμβάσεων υπηρεσιών;
    • 2.8.3 Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων;
    • 2.8.4 Πώς υπολογίζεται η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης;
    • 2.8.5 Πώς εφαρμόζεται η Νομοθεσία στις περιπτώσεις μικτών συμβάσεων;
  • 2.9 Συχνές ερωτήσεις
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 2
  • 3.0 Εισαγωγή
  • 3.1 Προετοιμασία εγγράφων διαγωνισμού
    • 3.1.1 Μέρη εγγράφων διαγωνισμού και η σημασία τους
      • 3.1.1.1. Συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με ανοικτή διαδικασία
      • 3.1.1.2 Συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με κλειστή διαδικασία
      • 3.1.1.3 Συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με συνοπτική διαδικασία
      • 3.1.1.4 Συμβάσεις έργων
    • 3.1.2 Καθορισμός Αντικειμένου Σύμβασης
      • 3.1.2.1 Σύνταξη Όρων Εντολής
      • 3.1.2.2 Σύνταξη Τεχνικών Προδιαγραφών
    • 3.1.3 Καθορισμός κριτηρίων αξιολόγησης
      • 3.1.3.1 Καθορισμός προϋποθέσεων συμμετοχής
      • 3.1.3.2 Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης ή ΕΕΕΣ
      • 3.1.3.3 Καθορισμός κριτηρίων ανάθεσης
    • 3.1.4 Πρότυπα έγγραφα διαγωνισμού
    • 3.1.5 Προκαταρκτικές διαβουλεύσεις με την αγορά
  • 3.2 Ενέργειες Δημοσιότητας
    • 3.2.1 Δημοσίευση προκαταρκτικής προκήρυξης
    • 3.2.2 Δημοσίευση περιοδικής ενδεικτικής προκήρυξης (Ν.140(Ι)/2016)
    • 3.2.3 Δημιουργία «προφίλ αγοραστή»
    • 3.2.4 Γνωστοποίηση για την ύπαρξη συστήματος προεπιλογής (Ν.140(Ι)/2016)
    • 3.2.5 Δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού
  • 3.3 Διάθεση εγγράφων διαγωνισμού
  • 3.4 Παροχή διευκρινήσεων και συμπληρωματικών πληροφοριών επι των εγγράφων διαγωνισμού
  • 3.5 Συχνές ερωτήσεις
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 3
  • 4.0 Εισαγωγή
  • 4.1 Αρμόδια Όργανα για την αξιολόγηση των προσφορών και την ανάθεση της σύμβασης
  • 4.2 Άνοιγμα προσφορών
  • 4.3 Αξιολόγηση προσφορών
    • 4.3.1 Βασικές αρχές αξιολόγησης
    • 4.3.2 Χρονικές δεσμεύσεις Αρμοδίου Οργάνου Αξιολόγησης
    • 4.3.3 Διαδικασία Αξιολόγησης
  • 4.4 Ανάθεση σύμβασης
    • 4.4.1 Λήψη απόφασης επί της Τελικής Έκθεσης Αξιολόγησης και ανάθεση σύμβασης
    • 4.4.2 Ακύρωση διαγωνισμού
  • 4.5 Ενημέρωση οικονομικών φορέων
    • 4.5.1 Αρχική γνωστοποίηση σε όλους τους ενδιαφερομένους
    • 4.5.2 Γνωστοποίηση στον Ανάδοχο
    • 4.5.3 Γνωστοποίηση στους προσφέροντες / υποψηφίους που δεν επελέγησαν & στους συμμετέχοντες σε διαγωνισμό σε περίπτωση ακύρωσής του
    • 4.5.4. Δημοσιοποίηση πρακτικών και αιτιολογίας των αποφάσεων των οργάνων ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων
    • 4.5.5 Χειρισμός Προσφυγών στην Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών
  • 4.6 Σύναψη σύμβασης
  • 4.7 Συχνές ερωτήσεις
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 4
  • 5.0 Εισαγωγή
  • 5.1 Πότε επιτρέπεται η προσφυγή στις διαδικασίες διαπραγμάτευσης
    • 5.1.1 Ανταγωνιστική διαδικασία με διαπραγμάτευση και ανταγωνιστικός διάλογος
    • 5.1.2 Διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση
  • 5.2 Πως διεξάγεται η διαδικασία με διαπραγμάτευση
    • 5.2.1 Στάδια Ανταγωνιστικής Διαδικασίας με Διαπραγμάτευση
  • 5.3 Έγγραφα
    • 5.3.1 Τεχνικές διαπραγμάτευσης
  • 5.4 Εφαρμογή της διαδικασίας με διαπραγμάτευση
    • 5.4.1 Περίπτωση διεξαγωγής διαδικασίας με διαπραγμάτευση με έναν (1) οικονομικό φορέα
    • 5.4.2 Περίπτωση διεξαγωγής διαδικασίας διαπραγμάτευσης με περισσότερους από έναν οικονομικούς φορείς
  • 5.5 Γενική αναφορά στη διαδικασία με διαπραγμάτευση για τις συμβάσεις που συνάπτονται στους τομείς ύδατος, ενέργειας, μεταφορών και ταχυδρομικών υπηρεσιών
  • 5.6 Συχνές ερωτήσεις
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 5
  • 6.0 Εισαγωγή
  • 6.1 Από την ανάθεση στην υλοποίηση της σύμβασης
  • 6.2 Έναρξη υλοποίησης
  • 6.3 Βασικά στοιχεία διαχείρισης σύμβασης
    • 6.3.1 Τι σημαίνει Διαχείριση Σύμβασης; Γιατί είναι σημαντική;
    • 6.3.2 Κύριες δραστηριότητες για τη Διαχείριση μιας Σύμβασης
    • 6.3.3 Κύριοι παράγοντες για την επιτυχή Διαχείριση μιας Σύμβασης
    • 6.3.4 Ρόλοι που εμπλέκονται στη Διαχείριση μιας Σύμβασης
  • 6.4 Διαχείριση της σχέσης με τον Ανάδοχο
    • 6.4.1 Δημιουργία κλίματος συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ Αναθέτουσας Αρχής και Αναδόχου
    • 6.4.2 Παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά τη σχέση Αναθέτουσας Αρχής και Αναδόχου
    • 6.4.3 Αξιολόγηση της σχέσης με τον Ανάδοχο
    • 6.4.4 Δεοντολογική Συμπεριφορά και Επαγγελματισμός
    • 6.4.5 Επικοινωνία
    • 6.4.6 Διαπραγματεύσεις
    • 6.4.7 Αντιμετώπιση προβλημάτων
  • 6.5 Διοίκηση Σύμβασης
    • 6.5.1 Διαχείριση αλλαγών
      • 6.5.1.1 Προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση αλλαγών
      • 6.5.1.2 Διαδικασίες πραγματοποίησης αλλαγών ή τροποποιήσεων στη σύμβαση
    • 6.5.2 Διαδικασίες πληρωμών
    • 6.5.3 Διαχείριση απαιτήσεων
    • 6.5.4 Διαχείριση περιουσιακών στοιχείων
    • 6.5.5 Αναφορές προς τη Διοίκηση
    • 6.5.6 Τερματισμός σύμβασης
      • 6.5.6.1 Περιπτώσεις τερματισμού της σύμβασης
      • 6.5.6.2 Ενέργειες για τον τερματισμό της σύμβασης
      • 6.5.6.3 Ενέργειες κατόπιν τερματισμού της σύμβασης
  • 6.6 Παρακολούθηση της απόδοσης του Αναδόχου & Διαχείριση Παραλαβών
    • 6.6.1 Αξιολόγηση της απόδοσης του Αναδόχου
      • 6.6.1.1 Συμβάσεις Προμηθειών
      • 6.6.1.2 Συμβάσεις Υπηρεσιών
      • 6.6.1.3 Συμβάσεις Έργων
    • 6.6.2 Διαχείριση παραλαβών/ αποδοχών
      • 6.6.2.1 Παραλαβή Προμηθειών
      • 6.6.2.2 Αποδοχή/ Έγκριση Εκθέσεων και Παραδοτέων (συμβάσεις γενικών υπηρεσιών)
      • 6.6.2.3 Παραλαβή Πληροφοριακού Συστήματος
      • 6.6.2.4 Παραλαβή Έργου ή μέρους αυτού
    • 6.6.3 Διαχείριση κινδύνων
  • 6.7 Επίλυση Διαφορών
    • 6.7.1 Μέθοδοι επίλυσης διαφορών
    • 6.7.2.Τι ισχύει σήμερα στην Κυπριακή Δημοκρατία
  • 6.8 Κλείσιμο σύμβασης
  • 6.9 Διαδικασίες μετάβασης σε παραγωγική λειτουργία
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 6
  • 7.0 Εισαγωγή
  • 7.1 Το Γενικό Πλαίσιο Διαχείρισης Έργου
    • 7.1.1 Διεργασίες Διαχείρισης Έργου
    • 7.1.2 Ενδιαφερόμενα Μέρη Έργου
    • 7.1.3 Οργανωτική Δομή
  • 7.2 Διεργασίες Έναρξης
  • 7.3 Διεργασίες προγραμματισμού
    • 7.3.1 Ανάπτυξη Χρονοδιαγράμματος Δραστηριοτήτων
      • 7.3.1.1 Εφαρμογή Αναλυτικής Δομής Εργασιών
      • 7.3.1.2 Προσδιορισμός των Δραστηριοτήτων
      • 7.3.1.3 Καθορισμός διαδοχής και αλληλεξαρτήσεων των δραστηριοτήτων
      • 7.3.1.4 Εκτίμηση διάρκειας Δραστηριοτήτων/ εργασιών
      • 7.3.1.5 Χρονικός Προγραμματισμός Δραστηριοτήτων
    • 7.3.2 Ανάπτυξη Σχεδίου Διαχείρισης Πόρων
      • 7.3.2.1 Προσδιορισμός είδους και ποσότητας πόρων
      • 7.3.2.2 Ανάπτυξη Χρονοδιαγράμματος Χρήσης Πόρων
      • 7.3.2.3 Ανάθεση πόρων σε δραστηριότητες/ εργασίες του Έργου
    • 7.3.3 Ανάπτυξη Προγράμματος Κόστους
      • 7.3.3.1 Προσδιορισμός και εκτίμηση μεγεθών κόστους
      • 7.3.3.2 Ανάπτυξη Χρονοδιαγράμματος Κόστους
      • 7.3.3.3 Εκτίμηση κόστους ανά δραστηριότητα/ εργασία
    • 7.3.4 Ανάπτυξη Σχεδίου Ποιότητας
      • 7.3.4.1 Ορισμός των προς επίτευξη κριτηρίων και προδιαγραφών ποιότητας
      • 7.3.4.2 Διαμόρφωση διεργασιών και τεχνικών διασφάλισης και ελέγχου ποιότητας
    • 7.3.5 Ανάπτυξη Σχεδίου Διαχείρισης Ζητημάτων
    • 7.3.6 Ανάπτυξη Σχεδίου Διαχείρισης Αλλαγών
    • 7.3.7 Ανάπτυξη Σχεδίου Διαχείρισης Κινδύνων
      • 7.3.7.1 Επικαιροποίηση Μητρώου Καταγραφής Κινδύνων (Risk Log)
      • 7.3.7.2 Ανάπτυξη Σχεδίου Διαχείρισης Κινδύνων
    • 7.3.8 Ανάπτυξη Σχεδίου Αποδοχής Παραδοτέων
      • 7.3.8.1 Διαμόρφωση κριτηρίων & προτύπων για την αποδοχή των παραδοτέων
      • 7.3.8.2 Τυποποίηση & τεκμηρίωση της διεργασίας αποδοχής παραδοτέων
    • 7.3.9 Καθορισμός Δεικτών Απόδοσης (Performance Indicators)
      • 7.3.9.1 Ορισμός των Δεικτών Απόδοσης (Performance Indicators)
      • 7.3.9.2 Διαμόρφωση της διεργασίας για την παρακολούθηση των Δεικτών Απόδοσης
    • 7.3.10 Ανάπτυξη Σχεδίου Επικοινωνίας
      • 7.3.10.1 Προσδιορισμός Ενδιαφερομένων Μερών
      • 7.3.10.2 Καθορισμός αναγκών επικοινωνίας Ενδιαφερομένων Μερών
      • 7.3.10.3 Ορισμός στρατηγικής επικοινωνίας
      • 7.3.10.4 Συμπλήρωση Σχεδίου/ Μήτρας Επικοινωνίας
    • 7.3.11 Ανασκόπηση της Φάσης Προγραμματισμού Έργου
  • 7.4 Διεργασίες εκτέλεσης και ελέγχου
    • 7.4.1 Διαχείριση Χρονοδιαγράμματος
      • 7.4.1.1 Καταγραφή προόδου δραστηριοτήτων και εργασιών
      • 7.4.1.2 Επικαιροποίηση του Χρονοδιαγράμματος Δραστηριοτήτων
      • 7.4.1.3 Εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων του Χρονοδιαγράμματος Δραστηριοτήτων
    • 7.4.2 Διαχείριση Πόρων
      • 7.4.2.1 Καταγραφή προόδου χρήσης των πόρων
      • 7.4.2.2 Επικαιροποίηση του Χρονοδιαγράμματος Χρήσης Πόρων
      • 7.4.2.3 Εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων κατανομής πόρων
    • 7.4.3 Διαχείριση Κόστους
      • 7.4.3.1 Καταγραφή πραγματικού κόστους (ή δαπανών)
      • 7.4.3.2 Επικαιροποίηση του Χρονοδιαγράμματος Κόστους
      • 7.4.3.3 Εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων κόστους
    • 7.4.4 Διαχείριση Ποιότητας
      • 7.4.4.1 Παρακολούθηση των δραστηριοτήτων διασφάλισης ποιότητας που υλοποιούνται από τον Ανάδοχο
      • 7.4.4.2 Οργάνωση και διενέργεια Επισκόπησης Ποιότητας Παραδοτέου
    • 7.4.5 Διαχείριση Ζητημάτων
    • 7.4.6 Διαχείριση Αλλαγών
    • 7.4.7 Διαχείριση Κινδύνων
      • 7.4.7.1 Παρακολούθηση Κινδύνων
      • 7.4.7.2 Έλεγχος Κινδύνων
    • 7.4.8 Διαχείριση Αποδοχών Παραδοτέων
    • 7.4.9 Διαχείριση Επικοινωνίας
      • 7.4.9.1 Υλοποίηση Σχεδίου Επικοινωνίας/ Διανομή πληροφοριών
      • 7.4.9.2 Αναφορά Απόδοσης Έργου
    • 7.4.10 Ανασκόπηση της Φάσης Εκτέλεσης & Ελέγχου Έργου
  • 7.5 Διεργασίες κλεισίματος
    • 7.5.1 Διενέργεια Διοικητικού Κλεισίματος
      • 7.5.1.1 Προσδιορισμός Μελλοντικών Ενεργειών
      • 7.5.1.2 Εξασφάλιση της αποδοχής όλων των παραδοτέων
      • 7.5.1.3 Συμπλήρωση και αρχειοθέτηση όλων των πληροφοριών Έργου
      • 7.5.1.4 Αποδέσμευση των πόρων που χρησιμοποιήθηκαν στο Έργο
      • 7.5.1.5 Επικαιροποίηση βιογραφικών σημειωμάτων των ανθρώπινων πόρων που συμμετείχαν στο Έργο
    • 7.5.2 Διενέργεια Επισκόπησης Αξιολόγησης του Έργου
      • 7.5.2.1 Διενέργεια Αξιολόγησης Έργου
      • 7.5.2.2 Σύνταξη της Έκθεσης Αξιολόγησης Έργου
    • 7.5.3 Διενέργεια Επισκόπησης Έργου σε Κανονική Λειτουργία (Post-Project Review)
    • 7.5.4 Ανασκόπηση της Φάσης Κλεισίματος Έργου
  • 7.6 Σύνοψη Δραστηριοτήτων Διαχείρισης Έργου
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 7
Εκτύπωση PDF
  • Βρίσκεστε ΕΔΩ:
  • Αρχικη Σελιδα
  • 03. Προκήρυξη διαγωνισμού
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 3
  • 3.0 Εισαγωγή
  • 3.1 Προετοιμασία εγγράφων διαγωνισμού
    • 3.1.1 Μέρη εγγράφων διαγωνισμού και η σημασία τους
      • 3.1.1.1. Συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με ανοικτή διαδικασία
      • 3.1.1.2 Συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με κλειστή διαδικασία
      • 3.1.1.3 Συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με συνοπτική διαδικασία
      • 3.1.1.4 Συμβάσεις έργων
    • 3.1.2 Καθορισμός Αντικειμένου Σύμβασης
      • 3.1.2.1 Σύνταξη Όρων Εντολής
      • 3.1.2.2 Σύνταξη Τεχνικών Προδιαγραφών
    • 3.1.3 Καθορισμός κριτηρίων αξιολόγησης
      • 3.1.3.1 Καθορισμός προϋποθέσεων συμμετοχής
      • 3.1.3.2 Ευρωπαϊκό Ενιαίο Έγγραφο Σύμβασης ή ΕΕΕΣ
      • 3.1.3.3 Καθορισμός κριτηρίων ανάθεσης
    • 3.1.4 Πρότυπα έγγραφα διαγωνισμού
    • 3.1.5 Προκαταρκτικές διαβουλεύσεις με την αγορά
  • 3.2 Ενέργειες Δημοσιότητας
    • 3.2.1 Δημοσίευση προκαταρκτικής προκήρυξης
    • 3.2.2 Δημοσίευση περιοδικής ενδεικτικής προκήρυξης (Ν.140(Ι)/2016)
    • 3.2.3 Δημιουργία «προφίλ αγοραστή»
    • 3.2.4 Γνωστοποίηση για την ύπαρξη συστήματος προεπιλογής (Ν.140(Ι)/2016)
    • 3.2.5 Δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού
  • 3.3 Διάθεση εγγράφων διαγωνισμού
  • 3.4 Παροχή διευκρινήσεων και συμπληρωματικών πληροφοριών επι των εγγράφων διαγωνισμού
  • 3.5 Συχνές ερωτήσεις
  • Παραρτήματα κεφαλαίου 3
Γλωσσάρι Α - Ω

Παραρτήματα κεφαλαίου 3

Εκτύπωση PDF AAA Ταχυδρομείο
Logo Public Procurement Best Practice Guide

Οδηγός Βέλτιστων Πρακτικών


Παραρτήματα κεφαλαίου 3

Όροι Χρήσης Επικοινωνία Χάρτης πλοήγησης
Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας © Κυπριακή Δημοκρατία 2025.
Όροι Χρήσης
Επικοινωνία
Χάρτης πλοήγησης
Γενικό Λογιστήριο της Δημοκρατίας
© Κυπριακή Δημοκρατία 2025.