Η αποτελεσματική διαχείριση της σχέσης Αναθέτουσας Αρχής και Αναδόχου είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχή έκβαση μιας σύμβασης. Στις ενότητες που ακολουθούν δίνονται συμβουλές/ οδηγίες προς το προσωπικό των Αναθετουσών Αρχών που εμπλέκεται στη διαχείριση συμβάσεων σχετικά με το πως να:
- συμβάλλει στη δημιουργία κλίματος συνεργασίας και εμπιστοσύνης μεταξύ Αναθέτουσας Αρχής και Αναδόχου,
- προφυλάσσει τη σχέση με τον Ανάδοχο από παράγοντες που ενδέχεται να την επηρεάσουν αρνητικά,
- αξιολογεί τη σχέση με τον Ανάδοχο,
- συμπεριφέρεται με επαγγελματισμό τηρώντας τον Κώδικα Δεοντολογίας,
- επικοινωνεί αποτελεσματικά με τον Ανάδοχο,
- είναι αποτελεσματικό στις όποιες διαπραγματεύσεις με τον Ανάδοχο,
- αντιμετωπίζει οργανωμένα τυχόν προβλήματα που εμφανίζονται κατά την εκτέλεση της σύμβασης.